مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-15اقتصادي

ناکارآمدی قوانین از مشکلات جدی بخش صنعت است


یکی از مشکلات جدی صنعت و تولید بحث ناکارآمدی قوانین است،زیرا قوانین فعلی برای شرایط عادی است و قوانین موجود باید متناسب با شرایط تحریم و جنگ اقتصادی روزآمد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی)، ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه تشکیل و در حوزه صنعت و تولید با جدیت وارد شده است، تا بتواند با همکاری سایر دستگاه ها و نهادها گره گشای مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان باشد.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بیان داشت: در سال گذشته 17 نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان برگزار شد و بر اساس مصوبات این ستاد، از بیکاری چند هزار کارگر و تعطیلی چندین واحد صنعتی جلوگیری بعمل آمد و همچنین با ورود و پیگیری های دستگاه قضایی، ده ها واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگردانده شد و این مأموریت در سال جاری نیز در دستور کار قرار دارد.

قاسمی تاکید کرد: در واقع ورود دستگاه قضایی به حوزه صنعت و تولید با نگاه پیشگیرانه است، زیرا تعطیلی واحدهای صنعتی موجب بیکاری کارگران شده و هر یک از این افراد به نوعی درگیر آسیب های اجتماعی خواهند شد و نتیجه این آسیب ها به صورت وقوع جرایم، مسائل خانوادگی و… به دستگاه قضایی ختم می شود.

لذا هر چقدر تلاش شود که چرخ اقتصاد، صنعت و تولید در گردش باشد، شاهد کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی خواهیم بود و از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمدی قوانین از مشکلات جدی بخش صنعت است

ناکارآمدی قوانین از مشکلات جدی بخش صنعت است