مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-15اقتصادي

افزایش 50 درصدی کمک های گیلانیان به عتبات عالیات


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به افزایش 50 درصدی کمک های مردمی در خصوص مرمت حرم های اهل بیت (ع) گفت: در سال گذشته میزان کمک های مردمی به عتبات عالیات به یک میلیارد و 562 میلیون و 350 هزار تومان رسیده است.

- دست یاری مردم به بازسازی حرم های اهل بیت (ع)/ 18 موکب گیلانی در سطح کشور فعال هستند رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به افزایش 50 درصدی کمک های مردمی در خصوص مرمت حرم های اهل بیت (ع) گفت: در سال گذشته میزان کمک های مردمی به عتبات عالیات به یک میلیارد و 562 میلیون و 350 هزار تومان رسیده و این امر گواه بر افزایش 50 درصدی در این حوزه است.

مجید دوهندو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه خادمی اهل بیت و زائرین سیدالشهدا، توفیقی بزرگ الهی و عظمت برای اعضا ستاد عتبات عالیات است، اظهار کرد: پروردگار فرصت خدمت و خدامی زائرین حرم امامین شریفین، سیدالشهدا (ع) و حضرت امیرالمؤمنین (ع) را به هر فردی نداده و خادمین باید از این فرصت ارزشمند و توفیق الهی نهایت بهره را ببرند.

وی با قدردانی از همراهی و کمک های بی شائبه مردم به بازسازی  و مرمت حرم های اهل بیت و کمک به سیل زدگان سی سخت گفت: مردم ستاد عتبات عالیات را جزیی از خود دانسته و در هرزمانی که این ستاد به کمک مردم نیاز داشته است هم وطنان پای کار آمده و کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی کمک های گیلانیان به عتبات عالیات

افزایش 50 درصدی کمک های گیلانیان به عتبات عالیات