مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-15پزشكي

طغیان کرونا در پیک چهارم/ ثبت بیشترین فوتی در همدان طی 24 ساعت گذشته


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به طغیان بیماری کووید19 در پیک چهارم گفت: تعداد موارد فوتی در استان طی 24 ساعت گذشته 21 مورد بوده که متأسفانه بیشترین آمار فوت روزانه از ابتدای شیوع بیماری تاکنون را تجربه کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در همدان، رشید حیدری مقدم ظهر امروز در جریان سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان همدان به ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در شیوع در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: برای آمادگی و مقابله با کرونا طرحی در سه مرحله پیش بینی شد که در مرحله اول ظرفیت بهره مندی از 750 تخت بیمارستانی بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا بیان کرد: در مرحله دوم یک هزار و 500 تخت و در مرحله سوم 2 هزار و 200 تخت برای ایجاد آمادگی در این شرایط منظور شد.

وی با اشاره به عبور از سه موج بیماری و ورود به موج چهارم گفت: در موج اول تعداد بستری های استان به 420 مورد رسید که در اوج سختی شرایط سه تا چهار مورد فوتی در روز و در موج دوم این تعداد به 650 مورد بستری و 6 تا هشت مورد فوتی در اوج شیوع داشتیم و در موج سوم یک هزار و 250 مورد بستری و 13 الی 15 مورد فوت را تجربه کردیم.

  حیدری مقدم خاطرنشان کرد: در موج های گذشته بیماری، تعداد موارد مثبت بستری حداکثر به 140 نفر رسیده بود که در حال حاضر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان کرونا در پیک چهارم/ ثبت بیشترین فوتی در همدان طی 24 ساعت گذشته

طغیان کرونا در پیک چهارم/ ثبت بیشترین فوتی در همدان طی 24 ساعت گذشته