مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-15سياسي

انتقاد رییس کل دادگستری خراسان شمالی از عملکرد برخی بانک های خصوصی استان


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از عملکرد برخی بانک های خصوصی به علت عدم حمایت از تولید و خروج سپرده های درون استان به خارج از استان انتقاد کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کل دادگستری خراسان شمالی از عملکرد برخی بانک های خصوصی به علت عدم حمایت از تولید و خروج سپرده های درون استان به خارج از استان انتقاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در نشست استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی از تمام ظرفیت های موجود در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری استفاده خواهد کرد، به تمامی مراجع و مدیرانی که از اجرای مقررات و نیز مصوبات قانونی مرتبط با حوزه حمایت از تولید تخطی می نمایند هشدار داد.

وی همچنین به ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت های بانکی در امر تولید و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره و ضمن انتقاد از سهم ناچیز بانک های خصوصی در زمینه حمایت از تولید، از مدیران این بانک ها خواست تا نقش بیشتری در کمک به واحد های تولیدی به عهده بگیرند و همچنین از خروج سپرده های مردمی ناشی از منابع مالی درون استان جلوگیری نمایند و حداقل تلاش کنند نا مطابق استانداردها،تعهدات و مقررات قانونی بخشی از این منابع داخل استان به ویژه در حوزه تولید و سرمایه گذاری هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس کل دادگستری خراسان شمالی از عملکرد برخی بانک های خصوصی استان

انتقاد رییس کل دادگستری خراسان شمالی از عملکرد برخی بانک های خصوصی استان