مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-15بين الملل

اهمال کاری عامدانه پزشکی در زندان های آل سعود


یک حزب معارض سعودی با تاکید بر جنایت مقامات سعودی علیه زندانیان آزادی بیان در زندان های آل سعود، آن ها را مسئول سلامتی و جان زندانیان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سعودی لیکس، حزب التجمع الوطنی سهل انگاری های پزشکی در خصوص زندانیان آزادی بیان در زندان های آل سعود را محکوم کرد.

حزب التجمع الوطنی مقامات آل سعود را کاملاً مسئول زندگی و سلامتی بازداشت شدگان ، به ویژه زندانیان سیاسی دانست ، خصوصاً پس از آنکه برخی از زندانیان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

این حزب در بیانیه ای اعلام کرد که همسر دکتر محمد القحطانی ، یکی از بنیانگذاران انجمن حقوق سیاسی و مدنی (حسم) نوشت که همسرش به کرونا مبتلا شده است.

وی خاطرنشان کرد که ابتلای محمد القحطانی به ویروس کرونا اندکی پس از اعتصاب غذا در اعتراض به بدرفتاری مقامات سعودی با تعدادی از زندانیان صورت گرفته است.

عبدالله العوده فرزند مبلغ سعودی دلیل مبتلا شدن محمد القحطانی به ویروس کرونا را غفلت و اهمال کاری مقامات سعودی در زندان های آل سعود دانست.

حزب التجمع الوطنی مقامات آل سعود را به طور کامل مسئول ایمنی جان زندانیان سیاسی و بازداشت شدگان دانست و خواستار پایان دادن به غفلت پزشکی در زندان ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمال کاری عامدانه پزشکی در زندان های آل سعود

اهمال کاری عامدانه پزشکی در زندان های آل سعود