مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-15سياسي

شرکت نکردن در انتخابات، تضییع حقوق همه مردم است


عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه امر انتخابات، حق الناس است، گفت: شرکت نکردن در انتخابات باعث از بین رفتن حق مردم در داشتن دولت انقلابی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عباس کعبی صبح پنجشنبه در جلسه کارگروه انتخابات 1400 و حضور حداکثری که در دبیرخانه مجمع نمایندگان طلاب برگزار گردید، با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان طلاب، اولین مجموعه است که برای تحکیم رابطه حوزه، علما و مراجع فعال می باشد، گفت: این مجمع در باب تحول در حوزه و همچنین تقویت حوزه انقلابی می تواند نقش مهمی را ایفا نماید و رهبر معظم انقلاب نیز با توجه به این موضوع، مسئله حوزه انقلابی را در جمع نمایندگان طلاب مطرح کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مسئله انتخابات و اینکه ظرف تقرب به سمت خداوند، ظرف اجتماعی سیاسی است، گفت: اگر کسی زاهدانه رفتار کند اما به مسائل اجتماعی و سیاسی خود نپردازد، امیدی نیست اهل نجات باشد.

آیت الله کعبی با بیان اینکه مسئولیت اخروی بی توجهی به امور اجتماعی بسیار سنگین است، گفت: در عرصه فعالیت های اجتماعی و سیاسی، شناخت، حفظ و پیشبرد انقلاب در مسیر خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی به همراه باز تولید معارف اهل بیت (علیهم السلام) در عصر غیبت است که هر بار به گونه ای ظهور و بروز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت نکردن در انتخابات، تضییع حقوق همه مردم است

شرکت نکردن در انتخابات، تضییع حقوق همه مردم است