مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-15سياسي

آب خلیج فارس، تنها منجی کاهش تنش آبی شهر کرمان و شهرهای شمالی استان


باتوجه به جلساتی که در تهران داشتیم و بررسی کردیم در چشم انداز کوتاه مدت هیچ راهی برای تامین آب شرب هم شهر کرمان و هم شهرهای شمالی استان غیر از آب خلیج فارس وجود ندارد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان بیان کرد: باتوجه به جلساتی که در تهران داشتیم و بررسی کردیم در چشم انداز کوتاه مدت هیچ راهی برای تامین آب شرب هم شهر کرمان و هم شهرهای شمالی استان غیر از آب خلیج فارس وجود ندارد.

دکتر علی زینی وند ظهر امروز 26 فروردین ماه در اولین جلسه ستاد بحران استان کرمان در سال جدید با اشاره به گزارشات هواشناسی و سایر دستگاه ها، گفت: چنین تجربه خشکسالی در سال های گذشته نداشته ایم و انتظار داریم که مدیران پیش بینی تبعات خشکسالی را داشته و از مطرح کردن مسایل کلی بدون نتیجه خودداری کنید و اقداماتی که می توان با آنها از این بحران عبور کنیم، بیان کنید.

وی در واکنش به موضوعات مطرح شده درباره پایگاه امداد و نجات واقع در کیلومتر 75 جاده شهداد - نهبندان که به دلیل سیل 98، 14 کیلومتر جاده تخریب شده، اظهار کرد: وزارت کشور وقت مشترکی به ما و استان سیستان و بلوچستان برای امنیت کویر داده و استقرار این پایگاه برای استان ضروری است و ما نمی توانیم این پایگاه را جابه جا کرده یا بلاتکلیف بگذاریم بنابراین استقرار آن ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب خلیج فارس، تنها منجی کاهش تنش آبی شهر کرمان و شهرهای شمالی استان

آب خلیج فارس، تنها منجی کاهش تنش آبی شهر کرمان و شهرهای شمالی استان