مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-15اقتصادي

تشدید نظارت بر بازار آذربایجان شرقی در ماه مبارک رمضان


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از آغاز طرح نظارتی ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این ماه اقدامات نظارتی بر بازار استان بیشتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یوسف پایدار با بیان اینکه به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان و با رویکرد پیشگیرانه، از حداکثر ظرفیت های موجود جهت تشدید اقدامات نظارتی و بازرسی بهره خواهیم برد، افزود: تمهیدات مناسبی در زمینه مراقبت و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به موقع کالاهای پرتقاضای ماه رمضان با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان برای جلوگیری از کمبود احتمالی و نوسان نامتعارف قیمت ها به ویژه در خصوص اقلام لبنی، پروتیینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی های پرمصرف موضوع تأمین، توزیع و نظارت بر اقلام مشمول طرح ضیافت با جدیت پیگیری و اجرایی می شود.

پایدار با تاکید بر نظارت مستمر بر واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با متخلفین، ادامه داد: با مشارکت سایر دستگاه های متولی در انجام گشت های مشترک و همچنین استفاده از ظرفیت های موجود در اتاق اصناف، اتحادیه ها و ناظرین افتخاری، اقدامات نظارتی تداوم خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر بازار آذربایجان شرقی در ماه مبارک رمضان

تشدید نظارت بر بازار آذربایجان شرقی در ماه مبارک رمضان