مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-15سياسي

نبویان: «کنترل فضای مجازی» بخشی از سند همکاری ایران و چین است


در حال حاضر ما حاکمیتی بر فضای مجازی، موتورهای جستجوگر، پیام رسان های اجتماعی و پست الکترونیک نداریم و حاکمیت آن از دست ما خارج شده است که با همکاری با چینی ها می توانیم بر فضای مجازی خود حاکمیت داشته باشیم.

- نبویان: کنترل فضای مجازی بخشی از سند همکاری ایران و چین است در حال حاضر ما حاکمیتی بر فضای مجازی، موتورهای جستجوگر، پیام رسان های اجتماعی و پست الکترونیک نداریم و حاکمیت آن از دست ما خارج شده است که با همکاری با چینی ها می توانیم بر فضای مجازی خود حاکمیت داشته باشیم.

در حالیکه مسئولان وزارت خارجه ایران فاش نشدن محتوای سند همکاری 25 ساله ایران و چین را خواسته چین اعلام کرده و از انتشار جزییات این سند خودداری می کنند، نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس کنترل فضای مجازی را یکی از موارد این سند برشمرد.

محمود نبویان، نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس محمود نبویان به خبرگزاری مهر گفت: توافق با چین برد - برد است و واگذاری جزایر ایران به این کشور دروغ محض است.

محمود نبویان در گفتگویی مشروح با خبرنگار مهر، درباره قرارداد 25 ساله بین ایران و چین، گفت: نمی توان درباره این قرارداد به سادگی داوری کرد و باید حتماً متن این قرارداد را مطالعه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبویان: «کنترل فضای مجازی» بخشی از سند همکاری ایران و چین است

نبویان: «کنترل فضای مجازی» بخشی از سند همکاری ایران و چین است