مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-15پزشكي

محدودیت های کرونا بدون مقبولیت


مسئولان بهداشت و درمان در حالی که چشم به نتایج محدودیت های 10 روزه ستاد ملی کرونا دوخته اند و انتظار می رفت با شروع رمضان رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر مورد توجه قرار گیرد، - اما گزارش میدانی ایرنا از پایتخت در اولین روز از این ماه نشان داد که هنوز برخی شهروندان این بیماری را جدی نگرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: آمار جان باختگان ناشی از ویروس کرونا که شب عید در تهران تک رقمی و به عدد 9 رسیده بود، اکنون روزانه به 100 نفر رسیده است؛ این را مدیرعامل سازمان بهشت زهرا اعلام کرد و راه برون رفت از این وضعیت را رعایت شیوه نامه های بهداشتی دانست.

پس از گذشت بیش از یک سال از شیوع کرونا و آمار چشمگیر موارد ابتلاء و فوتی ناشی از آن که پس از تعطیلات نوروزی سیر صعودی گرفت و اکثر شهرها را قرمز کرد، اکنون مسوولان و دست اندرکاران بهداشت و درمان چشم به محدودیت های 10 روزه ستاد ملی کرونا دوخته اند اما شرایط حاکم بر پایتخت حکایت از آن دارد که هنوز برخی از تهرانی ها همچنان این بیماری خطرناک و مرگ آفرین را جدی نگرفته اند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه و در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که با فوت 304 نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید - 19 در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونا بدون مقبولیت

محدودیت های کرونا بدون مقبولیت