مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-15اجتماعي

ثبت نام پیش از موعد دانش آموزان در مدارس ممنوع است


رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمانشاه  از ممنوعیت ثبت نام پیش از موعد دانش آموزان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمانشاه  از ممنوعیت ثبت نام پیش از موعد دانش آموزان خبر داد.

بهمن نریمانی با بیان اینکه تعداد معدودی از مدیران مدارس تحت عنوان پیش­ ثبت نام اقدام به ثبت نام زود­هنگام از دانش ­آموزان کرده ­اند، گفت: مدیران مدارس موظفند بعد از اعلام نتایج امتحانات نوبت دوم، طبق دستورالعمل های مربوطه ثبت­ نام و رعایت موارد قانونی و در موعد مقرر اقدام به ثبت نام دانش ­آموزان کنند.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان تصریح کرد: خانواده ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد پیش ثبت نام در مدارس دولتی و غیردولتی می توانند با ورود به سایت (http://shekayat.

medu.

ir/) یا مراجعه حضوری یا تلفنی به اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان نسبت به اعلام تخلف اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: دریافت هرگونه وجهی در زمان اعلام نتایج و تحویل کارنامه به اولیای دانش ­آموزان به غیر از وجه کتب در برخی از دوره ­های تحصیلی که از طریق آموزش و پرورش تعیین شده، ممنوع می ­باشد و وجاهت قانونی ندارد و با توجه به اهمیت موضوع، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام پیش از موعد دانش آموزان در مدارس ممنوع است

ثبت نام پیش از موعد دانش آموزان در مدارس ممنوع است