مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-15پزشكي

بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به روزهای بحرانی کرونا هم نرسید


شرایط کرونا در دزفول به حدی بحرانی شده که ظرفیت بیمارستان بزرگ این شهرستان کاملا تکمیل شده است.

افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی دزفول در این ایام میتوانست کمک بسزایی به درمان و ارائه خدمات به بیماران کرونایی کند که متاسفانه تابحال وعده افتتاحش محقق نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، بیش از 10 روز است که در اخبار کرونا یی شهرستان دزفول از تکمیل شدن ظرفیت تنها بیمارستان بیماران کرونایی این شهرستان صحبت می شود.

کمبود فضا و تخت خالی در بیمارستان پایلوت بیماران کرونایی به حدی جدی است که برای ایجاد بخش های بستری، بخش اطفال این بیمارستان به یکی دیگر از بیمارستان های شهرستان منتقل شد و زایشگاه حضرت زینب که تقریباً ساختمان آن نیمه کاره رها شده بود در عرض قریب به 36 ساعت مجهز به تخت، سیستم سرمایشی و دیگر تجهیزات برای مستقر شدن بیماران غیر کرونایی گردید.

بااینکه درحال حاضر بیمارستان دزفول که حدود 400 تخت دارد کاملاً در اختیار بیماران کرونایی است اما همچنان خبر می رسد که بیمارستان شباهت زیادی به بیمارستان های زمان جنگ دارد و به دلیل کمبود فضا بیماران در راهروهای اورژانس هم بستری شدند.

وعده افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی دزفول مکررا اعلام می شد اما سوال اینجاست دزفول که قرار بود ق و بیمارستان تخصصی زنان و زایمان حضرت زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به روزهای بحرانی کرونا هم نرسید

بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به روزهای بحرانی کرونا هم نرسید