مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-15اقتصادي

پرداخت 276 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل گردشگری آسیب دیده از کرونا در هرمزگان


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان از پرداخت 276 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل گردشگری آسیب دیده از کرونا در سال 99 خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان از پرداخت 276 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل گردشگری آسیب دیده از کرونا در سال 99 خبر داد.

سهراب بناوند صبح امروز(26 فروردین ماه) در بازدید از اماکن گردشگری بندرعباس، با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات بر اساس نوع فعالیت و مقیاس واحد صنفی و درجه و ستاره تاسیسات گردشگری از حداقل 16میلیون تومان تا 900 میلیون تومان متغییر است که بر همین اساس به 316 کسب و کار گردشگری استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالان گردشگری برای آغاز پرداخت این وام از دوره تنفس حدود 6 ماهه تا اردیبهشت 1400 برخوردار بودند، تصریح کرد: این دوره تنفس به مدت 6 ماه دیگر نیز تمدید شده است.

بناوند ادامه داد: در سال گذشته، هتل ها و مراکز اقامتی استان تقریبا تعطیل یا نیمه تعطیل بودند و تنها بین 15 تا 20 درصد ظرفیت هتل ها توسط گردشگران و مسافران مورد استفاده قرار گرفت که با حمایت های دولت بسیاری از این واحدها توانستند در مقابل کرونا سرپا بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 276 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل گردشگری آسیب دیده از کرونا در هرمزگان

پرداخت 276 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل گردشگری آسیب دیده از کرونا در هرمزگان