مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-15اقتصادي

گره های بزرگی که کارآفرین لنجانی با قلاب بافی باز کرد


سمیه کرباسیان از کارآفرینان شهر زاینده رود که حرفه بافتنی با میل و قلاب را انجام می دهد، کسی که توانسته با قلاب بافی گره هایی بزرگی را باز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، قلاب بافی در ردیف حرفه هایی قرار دارد که علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده تا جایی که با بهره گیری از خلاقیت و ابتکار و همچنین کمترین سرمایه گذاری می تواند برای کسانی که به این کار مشغول هستند درآمدزایی کند.

سمیه کرباسیان از کارآفرینان شهر زاینده رود که حرفه بافتنی با میل و قلاب را انجام می دهد توانسته است به 22 نفر از بانوان منطقه خود آموزش های لازم را بدهد و زمینه ورود آنان به بازار کار را فراهم کند.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنجان اظهار کرد: در سال 95 یک دوره دو ماهه آموزشی در بسیج محله را گذراندم و بعد از آن با تشویق اطرافیانم و استقبالی که از تولیدات بافتنی صورت گرفت در ابتدا به بافت لباس مانند لباس نوزاد، جوراب و پاپوش پرداختم و سپس به بافت انواع کیف و عروسک مشغول شدم.

این کارآفرین لنجانی درباره میزان سرمایه برای آغاز به کار خودش خاطرنشان کرد: برای شروع فعالیتم به سرمایه خاصی نیاز نداشتم و تنها به کاموا، میل و قلاب احتیاج بود که به راحتی در دسترس قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره های بزرگی که کارآفرین لنجانی با قلاب بافی باز کرد

گره های بزرگی که کارآفرین لنجانی با قلاب بافی باز کرد