مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-15اجتماعي

افزایش مشارکت های مردمی هزینه ها در مدیریت پسماند را کاهش می دهد


فرماندار رشت با اشاره به اینکه آموزش و فرهنگ سازی در زمینه مدیریت پسماند و زباله بسیار تأثیرگذار است، گفت: افزایش مشارکت های مردمی هزینه ها در مدیریت پسماند را کاهش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فتح اللهی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه مدیریت پسماند شهرستان رشت، گفت: زباله در استان های شمالی شرایط خاصی دارد و کوچک ترین زباله چهره بدی به شهر می دهد.

وی افزود: عدم فرهنگ سازی در زمینه مدیریت درست زباله سبب می شود که شهرداری، دهیاری و یا محیط زیست به تنهایی نتوانند این مشکل را حل کنند.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه، آموزش در هر مرحله جز اولویت ها است و نبود آموزش صحیح قطعاً نتیجه مثبتی نیز به همراه نخواهد داشت، تصریح کرد: اصحاب رسانه و صدا و سیما در بحث فرهنگ سازی و آموزش فرزندان و نسل های بعدی بسیار می تواند مهم و مفید باشند.

فتح الهی با بیان اینکه تجربه نشان داده است که افزایش مشارکت های مردمی در هر کاری هزینه ها را کاهش خواهد داد، اضافه کرد: زباله ای مثل کاغذ که بزرگترین تولید کننده آن مدارس و ادارات هستند می تواند با فرهنگ سازی درست در امور دیگر هزینه شود.

فرماندار رشت تأکید کرد: زباله باید دغدغه اول مدیران باشد عدم توجه به این موضوع از سوی مدیران سبب می شود تا در شهرستان ها شاهد تحول خاصی در زمینه پسماند نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مشارکت های مردمی هزینه ها در مدیریت پسماند را کاهش می دهد

افزایش مشارکت های مردمی هزینه ها در مدیریت پسماند را کاهش می دهد