مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-15بين الملل

آمریکا 30 نهاد و 10 فرد روسی را تحریم می کند


یک رسانه آمریکایی از تصمیم رییس جمهور ایالات متحده برای اعمال تحریم های گسترده علیه 30 نهاد و 10 فرد روسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی بی اس نیوز، جو بایدن رییس جمهور آمریکا در نظر دارد علیه 30 نهاد و 10 فرد روسی تحریم هایی را اعمال کند.

این تصمیم به دلیل ادعای آمریکا در مورد دست داشتن روسیه در جاسوسی از سیستم های توربین های بادی ایالات متحده و همچنین دخالت روس ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 اتخاذ شده است.

پیشتر بلومبرگ گزارش داده بود که دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا قصد دارد، 12 فرد روس از جمله مقام های دولتی و اطلاعاتی و 20 نهاد روس را به اتهام مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و حمله هکری به شرکت های آمریکایی تحریم کند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک در این خصوص گزارش کرد، در پی انتشار گزارش هایی مبنی بر دعوت بایدن از ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه برای ملاقات دوجانبه در یک کشور سوم، جان سالیوان سفیر آمریکا در روسیه برای دیدار با یوری یوشاکوف دستیار ویژه کاخ کرملین فراخوانده شد و به وی ابلاغ شد که مسکو به صورت قاطعانه به هرگونه تحریم های احتمالی جدید واکنش نشان خواهد داد.

تنش ها میان واشنگتن و مسکو اخیراً پس از آن تشدید شد که روسیه سفیر خود در واشنگتن را به دنبال اظهارات جنجالی بایدن علیه پوتین فراخواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا 30 نهاد و 10 فرد روسی را تحریم می کند

آمریکا 30 نهاد و 10 فرد روسی را تحریم می کند