مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-15اقتصادي

مبارزه با پولشویی و شناسایی گلوگاه های فرار مالیاتی در کردستان شدت می گیرد


معاون اداره کل مالیاتی استان کردستان گفت: تقویت سازو کار مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی و شناسایی گلوگاههای فرار مالیاتی در کردستان شدت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مجید ذبیح اللهی صبح امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته حرکت های سازنده و اصلاحی در تصویب قوانین حمایت تولید انجام گرفت و گفتمان حمایت از تولید نهادینه شد.

وی با اشاره به اقدامات اداره مالیات در سال 99  بیان کرد: تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی ارزش افزوده، بخشودگی صد در صدی جرائم مالیات مربوط به عدم تسلیم اظهارنامه های ارزش افزوده و حذف گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده و ارائه مهلت جدید و تقسیط پرداخت بدهی های مالیات از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی و تمدید مهلت یکماهه تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و صدور و تمدید پروانه کسب و کار اشخاص حقیقی بدون صدور گواهی ماده 186 و اولویت بندی عملیات رسیدگی به پرونده های مالیاتی نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره مالیات در کردستان است.

معاون اداره کل مالیاتی استان کردستان عنوان کرد: تسریع در فرآیند حسابرسی مالیاتی و ایجاد هیئت تخصصی حسابرسی مالیاتی در کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با پولشویی و شناسایی گلوگاه های فرار مالیاتی در کردستان شدت می گیرد

مبارزه با پولشویی و شناسایی گلوگاه های فرار مالیاتی در کردستان شدت می گیرد