مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-15حوادث

رسیدگی فوری به پرونده های روزه خواری در ملأ عام در کرمانشاه


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از رسیدگی فوری به پرونده های تظاهر به روزه خواری در ملأ عام در مرکز این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو استفاده از تمام امکانات و لوازم و انجام تکالیف قانونی خود، زمینه بهره مندی هر چه تمام تر مردم از ماه خدا را فراهم کنند وی با تشریح وظایف برخی دستگاه ها در این ایام پرداخت و گفت: فرماندهی انتظامی با حضور فعال در معابر و اماکن عمومی، مراکز تجاری، پارک ها و تفرجگاه ها نسبت به تذکر و هشدار لازم به شهروندان اقدام کند.

کرمی ادامه داد: افرادی که تظاهر به روزه خواری کرده و یا پوشش نامتعارف و کشف حجاب در واحدهای صنفی و اماکن عمومی دارند، با رعایت ضوابط قانونی و شرعی و مستندسازی به مراجع قضایی معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: معاونت ارجاع دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه موظف شده پرونده های مربوط به تظاهر به عمل حرام و روزه خواری در انظار و اماکن عمومی را به صورت روزانه و به قید فوریت به شعبه دادستانی به عنوان شعبه تخصصی ارجاع داده و شعبه دادستانی موظف به رسیدگی روزانه و فوری است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: امنیت پارک ها و تفرجگاه ها به ویژه پارک های شرقی و غربی طاق بستان توسط مأموران و یگان های انتظامی برای حضور مردم در زمان افطار و بعد از آن تقویت شود تا شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی فوری به پرونده های روزه خواری در ملأ عام در کرمانشاه

رسیدگی فوری به پرونده های روزه خواری در ملأ عام در کرمانشاه