مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-15اقتصادي

حل وفصل سازشی 61 درصد دعاوی کارگری و کارفرمایی لرستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 61 درصد از آرای صادره مراجع حل اختلاف کارگری و کارفرمایی استان در سال 99 به سازش منجر شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 61 درصد از آرای صادره مراجع حل اختلاف کارگری و کارفرمایی استان در سال 99 به سازش منجر شد.

علی آشتاب با بیان این که حفظ و حمایت از واحدهای تولیدی موجود در استان از مهم ترین اولویت کاری است، اظهار کرد: برطرف کردن دعاوی بین کارگران و کارفرمایان به صورت سازشی یکی از مهم ترین سیاست های اتخاذ شده این وزارتخانه است.

وی در تشریح آمار عملکرد سال 99 این اداره کل در حوزه روابط کار، تصریح کرد: در استان لرستان 61 درصد از پرونده های کارگری در سال 99 به صورت سازش حل وفصل شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: در سال 99 تعداد 6 هزار 890 مورد دادخواست به ادارات تابعه تعاون کار استان ارائه شده است که از این میان سه هزار 250 مورد به صدور رأی سازشی انجامیده است.

آشتاب با بیان اینکه مراجع حل اختلاف به منظور رسیدگی به اختلافات فردی بین کارفرما و کارگر که ناشی از اجرای مقررات قانون کار و سایر مقررات تبعی، موافقت نامه های کارگری و یا پیمان های دسته جمعی است، تشکیل شده اند، اضافه کرد: در راستای اجرایی نمودن این قانون، اداره روابط کار استان لرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل وفصل سازشی 61 درصد دعاوی کارگری و کارفرمایی لرستان

حل وفصل سازشی 61 درصد دعاوی کارگری و کارفرمایی لرستان