مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-15پزشكي

میزان واگیری و مرگ و میر پیک چهارم کرونا؛ چندین برابر پیک های قبلی


یک متخصص بیهوشی در خراسان جنوبی گفت: اکنون وارد فاز جهش یافته کرونا شده ایم و میزان واگیری و مرگ و میر این بیماری چندین برابر شده که امیدوارم بتوانیم با همراهی مردم این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

- میزان واگیری و مرگ و میر پیک چهارم کرونا؛ چندین برابر پیک های قبلی ایسنا/خراسان جنوبی یک متخصص بیهوشی در خراسان جنوبی گفت: اکنون وارد فاز جهش یافته کرونا شده ایم و میزان واگیری و مرگ و میر این بیماری چندین برابر شده که امیدوارم بتوانیم با همراهی مردم این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

سعیده باباییان، امروز پنج شنبه 26 فروردین به خبرنگاران رسانه های گروهی اعلام کرد: متاسفانه تخت های آی سی یو بیمارستان ولیعصر(عج) در حال پر شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در بهمن و اسفند تعداد بیماران بستری کم بود، اما متاسفانه از اوایل فروردین رفت و آمدهای خانوادگی، سفرهای غیر ضرور، رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و استفاده کمتر از ماسک باعث افزایش موارد ابتلا به این بیماری شده است.

متخصص بیهوشی افزود: متاسفانه می بینیم آی سی یو در حال پر شدن است و بیماران شیب صعودی پیدا کردند و بیشتر بیماران جوان و بدحال که با درگیری بالای ریوی مراجعه می کنند که شاید هیچ گاه وضعیت ریه آنها به حالت قبل برنگردد و این عوارض تا آخر عمرشان گریبان گیرشان باشد و آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان واگیری و مرگ و میر پیک چهارم کرونا؛ چندین برابر پیک های قبلی

میزان واگیری و مرگ و میر پیک چهارم کرونا؛ چندین برابر پیک های قبلی