مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-15پزشكي

بیش از 1000 بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند


به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تعداد افراد کرونایی بستری شده در بیمارستان های استان به یک هزار و 50 بیمار رسیده که حال 125 نفر از آنان وخیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هم زمان با آغاز ایام نوروز و شروع موج سنگین سفرها به کشور، مسؤولان وزارت بهداشت پیش بینی افزایش روند ابتلا به ی بوده و پ در پی از مردم می خواستند که به شهرهای خود بازگردند ولی پاسخ اغلب مردم این بود، کرونا دیگر وجود ندارد.

سرانجام پس از دو هفته نتایج تمامی نادیده گرفتن های پروتکل بهداشتی خود را نشان داده و تمامی نقاط کشور و استان گیلان قرمز و هرروز بر تعداد افراد مبتلا به کووید 19 افزوده می شود، به طوری که معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان معتقد است کرونا در این استان همچنان روند سیر صعودی آرای طی می کند .

آبتین حیدرزاده می گوید در اواخر بهمن و اسفندماه سال گذشته تعداد کرونایی های بستری در بیمارستان های گیلان به زیر 300 نفر رسیده بود ولی به دلیل افزایش تردد در روزهای پایانی اسفند و ورود بیشمار مسافران به این استان اکنون مجموع بسترهای کرونایی استان گیلان از مرز یک هزار نفر گذشته و در حال حاضر یک هزار و 50 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند که حال 125 نفر آن وخیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند

بیش از 1000 بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند