مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-15سياسي

برنامه استقبال از زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی در روزهای ماه مبارک رمضان


برنامه های مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی با عنوان «در مسیر امام» که ویژه زائران عرب، اردو، آذری، انگلیسی و فارسی زبان برنامه ریزی شده، - ایسنا/خراسان رضوی برنامه های مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی با عنوان در مسیر امام که ویژه زائران عرب، اردو، آذری، انگلیسی و فارسی زبان برنامه ریزی شده، به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی برای استقبال از این ماه عزیز تدارک دیده شده است.

برخی از این برنامه ها شامل بیان احکام با موضوع ماه رمضان و روزه داری، سخنرانی با موضوعات چگونه به پیشواز و استقبال ماه خدا برویم؟ ، آمادگی روحی و معنوی برای ماه مبارک رمضان ، شکر نعمت های الهی ، نقش دین و قرآن در ایجاد وحدت و برادری ، اوصاف ویژه قرآن مجید ، نزول قرآن ، تحدی در قرآن و.

ویژه زائران عرب زبان حرم مطهر رضوی است که در صحن غدیر برگزار می شود.

برگزاری وبیناری با عنوان وصایای پیامبر اعظم(ص) برای استقبال ماه مبارک رمضان در ساعت 22 روزهای دوشنبه ماه مبارک رمضان و با حضور شیخ سلیمان سلیمان و شیخ علاءالشیخ از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده مخصوص این ایام است.

همچنین از برنامه های این روزها می توان به محفل انس با قرآن، ویژه کودکان غیرایرانی و با مشارکت بیش از 10 کشور اسلامی اشاره کرد که در 4 اردیبهشت ماه از ساعت 18 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه استقبال از زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی در روزهای ماه مبارک رمضان

برنامه استقبال از زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی در روزهای ماه مبارک رمضان