مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-15سياسي

طراحی 60 عنوان برنامه ابتکاری تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در سالجاری


مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از طراحی 60 عنوان برنامه ابتکاری توسط این اداره کل در سالجاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از طراحی 60 عنوان برنامه ابتکاری توسط این اداره کل در سالجاری خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شعبانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در رابطه با تبیین برنامه های این اداره کل در سال 1400، گفت: در سال جاری به غیر از برنامه های ابلاغی تهران، 60 برنامه جدید هم برای خود تهیه کردیم و متعهد به اجرای آن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع خانواده در اسلام و در راستای مقابله با تلاش های دشمنان در گسست بنیان خانواده، اداره کل تبلیغات اسلامی استان در نظر دارد تا کارگاه های آموزشی برای گروه های مرجع برگزار کند.

وی ادامه داد: طی سال جاری، بحث جهاد امید آفرین از طریق انجمن های اسلامی مساجد تا پایان سال با برگزاری 1000 جلسه توجیهی توسط شبکه تبلیغی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به تدوین آموزش برای مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها، افزود: دوره آموزش مسئله شناسی سال گذشته برای اولین بار به کارشناسان این اداره کل آموزش داده شده که امسال این دوره را برای مدیران تبلیغات اسلامی استان تدوین کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی 60 عنوان برنامه ابتکاری تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در سالجاری

طراحی 60 عنوان برنامه ابتکاری تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در سالجاری