مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-15سياسي

به پرونده های تظاهر به روزه خواری رسیدگی فوری می شود


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: پرونده های مربوط به تظاهر به روزه خواری در انظار و اماکن عمومی به صورت روزانه و به قید فوریت سیدگی می شود.

- شهرام کرمی بااشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان،اظهار کرد: رمضان یکی از مهمترین و مبارک ترین ماه های سال است که اهمیت و ارزش آن از جهات مختلف می تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه قناعت، ایثار و پرهیز از مادیات و راهی برای رسیدن به تکامل معنوی است، تصریح کرد: لازم است در این ماه پر برکت معنویت، دعا و استغفار، زنجیر بر نفس اماره زدن، رسیدگی به مستمندان و ستمدیدگان، خدمت به خلق، بزرگداشت روزه و روزه داری، تلاوت قرآن کریم و انس با پروردگار متعال به صورت ویژه مورد توجه همگان باشد.

دادستان کرمانشاه افزود: باتوجه به اینکه برکات معنوی این ماه می تواند جامعه ما را مزین به رفتارهای اخلاقی و عاری از جرم و مظاهر زشتی، ناهنجاری و آسیب های اجتماعی کند، برای همین از تمامی دستگاه ها و نهادهای ذیربط انتظار می رود با تمام توان پای کار بیایند و ضمن در نظر گرفتن دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا و استفاده از تمام امکانات و لوازم و انجام تکالیف قانونی خود، زمینه بهره مندی هر چه تمام تر مردم از ماه خدا را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به پرونده های تظاهر به روزه خواری رسیدگی فوری می شود

به پرونده های تظاهر به روزه خواری رسیدگی فوری می شود