مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 03:302021-04-15سياسي

عضو شاخص جریان صدر: نخست وزیر آینده «میلیون در صد» از جریان ما خواهد بود


نایب رییس مجلس عراق و از سران جریان صدر تأکید کرد که سفرای چند کشور اروپایی و عضو شورای امنیت پیغام داده اند که از کاندیدای نخست وزیری این جریان حمایت می کنند.

- عضو شاخص جریان صدر: نخست وزیر آینده میلیون در صد از جریان ما خواهد بود نایب رییس مجلس عراق و از سران جریان صدر تأکید کرد که سفرای چند کشور اروپایی و عضو شورای امنیت پیغام داده اند که از کاندیدای نخست وزیری این جریان حمایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، حسن الکعبی ، نایب رییس مجلس عراق و از سران جریان صدر، تأکید کرد که نخست وزیر آینده نه صد در صد که میلیون در صد از جریان صدر خواهد بود .

الکعبی در مصاحبه با شبکه عراقی دجله در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا نخست وزیر بعدی از جریان صدر خواهد بود یا نه، گفت: نه صد در صد که میلیون در صد از جریان صدر خواهد بود اگر خودش نباشد هم کسی است که جریان صدر او را بر سر کار می آورد .

او درباره اینکه این شخص چه کسی خواهد بود گفت که نمی داند و افزود که جریان صدر چهره های بسیاری دارد که مناسب این مقام هستند.

الکعبی درباره امکان تشکیل دولت توسط نخست وزیری از جریان صدر گفت: شرکایی که با آنها تفاهم کرده ایم همگی از این موضوع استقبال کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شاخص جریان صدر: نخست وزیر آینده «میلیون در صد» از جریان ما خواهد بود

عضو شاخص جریان صدر: نخست وزیر آینده «میلیون در صد» از جریان ما خواهد بود