مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-14اجتماعي

کم کاری شهرداری باغ ملک و پایان صبر مردم میداوود


مردم میداوود برای حل مشکل 25 ساله ورود زباله ها به زمین های کشاورزی خود با مسدود کردن جاده ارتباطی محل دپوی زباله های شهرداری باغملک اعتراض خود را نسبت به انجام این امر نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان باغ ملک، در روزهای گذشته، مردم بخش میداوود با هدف پایان دادن به روند 25 ساله ورود زباله های شهری به زمین های کشاورزی و چشم اندازهای طبیعی خود، با تجمع در مسیر ارتباطی مکان دپوی زباله های شهرداری باغ ملک مانع از ورود خودروهای حامل زباله به مکان تخلیه زباله ها شدند.

این تجمع و اعتراض در حالی بود که مسوولان مختلفی از جمله فرماندار، شهردار، ریاست محیط زیست و رییس شورای شهر باغ ملک خبر از رفع زود هنگام مشکل زباله های شهری داده بودند.

در همین جهت تعدادی از اهالی حاضر در این تجمع در گفت و گو با خبرنگار فارس بیان کردند: علیرغم درخواست های بسیار مردمی و پوشش خبری این مشکل توسط خبرگزاری ها و کانال های خبری و برگزاری دیدار و جلسات متعدد مردمی با مسوولان محلی، مشکل زباله ها همچون 25 سال گذشته و در همان سطح وجود دارد که این چشم پوشی مسوولان شهرستان نسبت به مشکلات مردم میداوود موجب اعتراض و نارضایتی اهالی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری شهرداری باغ ملک و پایان صبر مردم میداوود

کم کاری شهرداری باغ ملک و پایان صبر مردم میداوود