مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 02:452021-04-14بين الملل

حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به شرکت آرامکو و آتشبارهای پاتریوت در جنوب عربستان


سخنگوی نیروهای مسلح یمن صبح امروز، پنج شنبه اعلام کرد، نیروهای موشکی و پهپادی در حمله ای مشترک با 11 موشک و پهپاد شرکت آرامکو و آتشبارهای پاتریوت و اهدافی حساس در جیزان واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

- سخنگوی نیروهای مسلح یمن صبح امروز، پنج شنبه اعلام کرد، نیروهای موشکی و پهپادی در حمله ای مشترک با 11 موشک و پهپاد شرکت آرامکو و آتشبارهای پاتریوت و اهدافی حساس در جیزان واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن مورد حمایت انصارالله در رشته توییت هایی نوشت: هدف گرفتن شرکت آرامکو و اهداف دیگر با هفت موشک از نوع سعیر و بدر انجام گرفت که به لطف خدا با دقت به اهداف مورد نظر اصابت کردند و آتش سوزی گسترده ای در شرکت آرامکو به وقوع پیوست.

او در ادامه تاکید کرد: انبارهای تسلیحاتی و پایگاه های پاتریوت با هفت پهپاد از نوع صماد 3 و قاصف 2K با دقت هدف قرار گرفتند.

سریع خاطرنشان کرد: این هدف گیری در واکنش به تجاوزات دشمن، ادامه محاصره و جرایم ادامه دار است که آخرین آن روز گذشته در صعده روی داد.

او تصریح کرد: در صورت ادامه حملات، تجاوزات و محاصره دشمن علیه کشورمان به نظام سعودی وعده عملیات گسترده تر و بزرگ تر را می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به شرکت آرامکو و آتشبارهای پاتریوت در جنوب عربستان

حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به شرکت آرامکو و آتشبارهای پاتریوت در جنوب عربستان