مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 00:302021-04-14سياسي

محتوای نامه سرگشاده امام به هویدا چه بود؟


در بخشی از نامه امام به هویدا چنین آمده است: از قهر خدا بترسید؛ از قهر ملت بهراسید؛ با اسم قرآن به احکام مسلمه آن لطمه نزنید.

- " بسم الله الرحمن الرحیم لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم جناب آقای هویدا، لازم است نصایحی به شماها بکنم و بعضی از گفتنی ها را تذکر ‎ ‎ دهم؛ چه مختار در پذیرش آن باشید یا نه.

در این مدت طولانی که به جرم مخالفت با ‎ ‎ مصونیت امریکایی ها که اساس استقلال کشور را در هم شکست، از وطن دور هستم و بر ‎ ‎ خلاف قانون شرع و قانون اساسی در تبعید به سر می برم، مراقب مصیبت هایی که به ملت ‎ ‎ مظلوم بی پناه ایران وارد می شود، بوده ام و از آنچه به این ملت اصیل از ظلم دستگاه جبار ‎ ‎ می گذرد کم و بیش مطلع شده و رنج برده ام.

موجب کمال تأسف است که نغمه ناموزون اصلاحات شماها تقریباً از حدود تبلیغات ‎ ‎ رادیو و روزنامه های غیر آزاد و بعضی نوشته های مشحون به گزافه تجاوز ننموده و هر ‎ ‎ روز بر فقر و بیچارگی ملت افزوده می شود و ورشکستگی بازار و بازرگانان محترم ‎ ‎ روزافزون است.

نتیجه این همه هیاهو و تبلیغات سرتاپا گزاف، بازار سیاه برای اجانب ‎ ‎ است و ملت را به حال فقر و عقب افتادگی به اسم ملت مترقی نگه داشتن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای نامه سرگشاده امام به هویدا چه بود؟

محتوای نامه سرگشاده امام به هویدا چه بود؟