مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 19:202021-04-14بين الملل

واکنش نماینده عراقی به وجود مراکز موساد در اربیل


عضو پارلمان عراق از دولت فدرال این کشور خواست طی یک عملیات نظامی نهاد های جاسوسی موساد را در منطقه کردستان عراق نابود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، عضو فراکسیون صادقون در پارلمان عراق، دولت منطقه کردستان عراق را به دلیل پناه دادن به مراکز جاسوسی موساد در اربیل، خائن و مزدور خواند و از دولت فدرال خواست آن را به اتهام خیانت بزرگ محاکمه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز، حسن سالم در بیانیه ای گفت: دولت منطقه کردستان عراق به دلیل پناه دادن به مراکز جاسوسی، ترور ها و بمب گذاری های موساد در اربیل خائن و مزدور است.

او از دولت فدرال بغداد خواست دولت منطقه کردستان عراق را به اتهام خیانت بزرگ در همکاری با رژیم صهیونیستی و اجرای ماموریت جاسوسی و ترور ها افزون بر صادرات مقادیر زیادی از نفت به رژیم صهیونیستی محاکمه کند.

عضو پارلمان عراق به فراکسیون های سیاسی درباره سکوت در قبال این موضوع خطرناک که به دلیل آن هزاران نفر از مردم عراق جان خود را از دست دادند، هشدار داد و گفت: دولت عراق باید با یک عملیات نظامی گسترده شمال عراق را از نهاد های جاسوسی موساد پاکسازی کند تا چنگال های رژیم صهیونیستی در این منطقه را از بین ببرد.

منابع عراقی شامگاه سه شنبه از وقوع حمله ای به مرکز اطلاعات و عملیات ویژه سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده عراقی به وجود مراکز موساد در اربیل

واکنش نماینده عراقی به وجود مراکز موساد در اربیل