مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 15:202021-04-14پزشكي

اجرای اکسیژن درمانی سرپایی بیماران کرونایی در زنجان


بحث اکسیژن درمانی سرپایی بیماران مبتلا به کرونا در استان آغاز شده و کپسول اکسیژن نیز در اختیار افراد بی بضاعت مبتلا به کرونا قرار داده می شود.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: بحث اکسیژن درمانی سرپایی بیماران مبتلا به کرونا در استان آغاز شده و کپسول اکسیژن نیز در اختیار افراد بی بضاعت مبتلا به کرونا قرار داده می شود.

فتح الله حقیقی عصر امروز (25 فروردین ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، با بیان اینکه طی چند روز اخیر رعایت پروتکل های بهداشتی حدود 80 درصد شده است که نیازمند تداوم رعایت موازین بهداشتی هستیم، اظهار کرد: سد اول مقابله با کرونا یعنی رعایت پروتکل های بهداشتی در استان زنجان شکسته شده است که با رعایت موازین بهداشتی باید ترمیم شود.

وی از تشکیل 8000 هسته سلامت متشکل از روستا تا سطح شهرهای استان زنجان خبر داد و افزود: 3000 بسیجی برای مقابله با کرونا آموزش دیده اند که با اجرای طرح شهید سلیمانی عملیاتی شد و سپاه انصارالمهدی (عج) استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در عرصه مبارزه با کرونا حاضر بوده و اقدامات زیادی انجام داده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مرکز استان زنجان به 26 نقطه برای نظارت و رصد عصر و شب توسط مسئولان استانی تقسیم شد و در شهرستان ها نیز با مسئولیت فرمانداران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای اکسیژن درمانی سرپایی بیماران کرونایی در زنجان

اجرای اکسیژن درمانی سرپایی بیماران کرونایی در زنجان