مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 12:302021-04-14سياسي

کمک 4500 تن از بانوان به اجرا و نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران


رییس کمیته بانوان هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران گفت: براساس آمارها بین 4200 تا 4500 نفر از اعضای هیأت اجرایی و ناظرین بر انتخابات شوراها در استان تهران از بانوان خواهند بود.

- زهرا شادآلویی رییس کمیته بانوان هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: کمیته عالی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها برای اولین بار است که در انتخابات به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز کرده اند و در حقیقت بانوان فعال در این بخش یک مرجع رسیدگی کننده برای رسیدگی به امورات شان است و بنا داریم با کار تشکیلاتی ضمن تأمین بانوان ناظر در انتخابات شوراها به درخواست های آنها پاسخ دهد.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در طی سال های گذشته برای بانوان فعال در حوزه انتخابات وجود داشت مقرر شده است که کمیته بانوان هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران مستقل عمل کند.

رییس کمیته بانوان هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران خاطرنشان کرد: آسیب شناسی مناسبی از حوزه های فعالیت بانوان در سال های گذشته استحصال شده است و مقرر شده این آسیب ها خیلی سریع برطرف شود؛ کمیته آموزش انتخابات شوراهای استان تهران هم در زمینه آموزش بانوان اقدامات مناسبی را انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4500 تن از بانوان به اجرا و نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران

کمک 4500 تن از بانوان به اجرا و نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران