مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-14سياسي

مساجد محور رزمایش همدلی و مواسات باشند


بزرگ ترین ظلم منع از احیای مساجد و در نقطه مقابل بزرگ ترین خدمت دولت اسلامی احیای مساجد است و مساجد باید محور تمامی فعالیت ها به ویژه رزمایش همدلی و مواسات باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در ابتدای آیین ترتیل خوانی قرآن کریم که امروز بدون حضور جمعیت و با پخش از بسترهای رسانه ای در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با ارائه نکات تفسیری و تبیین شاخصه های دولت اسلامی بر اساس آیات قرآن کریم اظهار کرد: دولت اسلامی برای استقلال کشور در سایه توکل بر خداوند متعال تلاش می کند چراکه توحید زیربنای ادیان توحیدی و ثمره آن نیز توکل بر خداوند است.

وی افزود: ثمره توکل قطع وابستگی به مستکبران است و نقطه متقابل توکل نیز، گدایی از مستکبران و ذلیل شدن مقابل زورگویان عالم است.

استاد تأکید کرد: از ثمرات توکل؛ صبر و استقامت است چراکه اهل توکل در برابر سختی ها مقاوم می شوند و ثمره دیگر توکل، افزایش قدرت است که موجب استقلال در برابر مستکبران می شود.

وی یکی دیگر از شاخصه های دولت اسلامی را توکل و ایستادگی برابر زورگویان و دست یابی به استقلال دانست و تصریح کرد: دیگر شاخصه دولت اسلامی تلاش برای احیاء و محوریت بخشیدن به مساجد است چراکه بزرگ ترین ظلم منع از احیای مساجد و در نقطه مقابل بزرگ ترین خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد محور رزمایش همدلی و مواسات باشند

مساجد محور رزمایش همدلی و مواسات باشند