مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-14سياسي

امیدآفرینی وظیفه اصلی خبرنگاران است/ عملکرد خبرگزاری فارس خوب بوده است


فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) با بیان اینکه کشور در شرایط حساسی به سر می برد، امید آفرینی را یکی از مهمترین وظایف خبرنگاران عنوان داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ظهر امروز مدیر و اعضای تحریریه این خبرگزاری به دیدار سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان رفتند.

سردار ریحانی در این دیدار اظهار کرد: خبرگزاری فارس یک عقبه مناسب و یک تابلوی خوب از خود به جا گذاشته است.

 وی با بیان اینکه اعتماد مردم از بعضی از رسانه ها به خاطر افراط و تفریط آنها سلب شده است، گفت: خبرگزاری فارس تا امروز عملکرد قابل قبولی ارائه داده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، ضمن تشکر از زحمات اعضای این خبرگزاری، بیان داشت: خبرگزاری فارس مسیر درستی را طی می کند و عملکرد خبرنگاران این مجموعه خوب بوده است؛ کار خبرنگاران و اصحاب رسانه سخت است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، در حال حاضر مهمترین وظیفه شما، امیدآفرینی است.

سردار ریحانی با اشاره به شرایط حساس کشور در مقطع کنونی، تهدیدات دشمنان و تلاش آنان برای ضربه زدن به کشور، تحریم ها و عملکرد ضعیف برخی از مسئولین را از چالش های کنونی کشور عنوان کرد.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه در پایان با استناد به آیه شریفه ان مع العسر یسرا ، بیان داشت: به لطف خداوند روزهای سخت نیز تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی وظیفه اصلی خبرنگاران است/ عملکرد خبرگزاری فارس خوب بوده است

امیدآفرینی وظیفه اصلی خبرنگاران است/ عملکرد خبرگزاری فارس خوب بوده است