مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 11:302021-04-14سياسي

سازمان تبلیغات اسلامی می تواند پیوست فرهنگی و مذهبی تمامی ادارات باشد


ظهر امروز استاندار خراسان شمالی در دیدار با رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان می تواند پیوست فرهنگی و مذهبی تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی باشد.

- ایسنا/خراسان شمالی ظهر امروز استاندار خراسان شمالی در دیدار با رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان می تواند پیوست فرهنگی و مذهبی تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در ابتدای این دیدار به بیان برنامه ها، سیاست ها و اقدامات استان در حوزه تبلیغات اسلامی پرداخت و گفت: مراکز صنعتی، تجاری، ادارات و حتی شورای تامین استان باید به این نکته برسند که برای اجرای برنامه های خود باید پیوست فرهنگی و مذهبی داشته باشند.

شجاعی افزود: با فراهم کردن زیرساخت های لازم از جمله حضور افراد توانمند، اساتید، طلاب و حوزه علمیه ظرفیت های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی تقویت شود تا به عنوان مرجع پیوست فرهنگی و مذهبی مطرح باشد.

شجاعی با اعلام آمادگی استان برای انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: این تفاهم نامه در راستای ارتقاء سطح فرهنگی، تبلیغی و مذهبی استان باشد.

در ادامه این دیدار رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات اسلامی می تواند پیوست فرهنگی و مذهبی تمامی ادارات باشد

سازمان تبلیغات اسلامی می تواند پیوست فرهنگی و مذهبی تمامی ادارات باشد