مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-14سياسي

افزایش 2 برابری جمع آوری زکات در شهرستان اهر


امام جمعه اهر از افزایش 2 برابری جمع آوری زکات در شهرستان اهر خبر داد و گفت: سال گذشته 70 سری جهیزیه از محل زکات به زوج های جوان اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله جواد حاجی زاده ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای زکات شهرستان اهر از افزایش 2 برابری جمع آوری زکات در این شهرستان خبر داد و افزود: طی سال گذشته 3 میلیارد و 700 میلیون تومان زکات به صورت غیرنقدی و نقدی در شهرستان اهر جمع آوری و در جهت امورات عام المنفعه هزینه شده است.

وی گفت: علی رغم مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی مردم؛ کمک های مردمی در امر زکات نیز افزایش قابل توجهی داشته است.

وی بابیان اینکه سال گذشته 70 سری جهیزیه از محل زکات به زوج های جوان اهدا شده است، گفت: متأسفانه شرایط اقتصادی و معیشتی مردم به گونه ای است که طی یک سال گذشته نزدیک به 900 خانوار به تحت پوشش کمیته امداد درآمده اند.

حاجی زاده تأکید کرد: 90 درصد درآمد زکات در شهرستان اهر برای رفاه محرومان و 10 درصد برای پروژه های عام المنفعه هزینه شده است.

امام جمعه اهر بر لزوم احیای جایگاه و اهمیت فریضه ی زکات واجبی و مستحبی تأکید کرد و بیان داشت: با توجه به زندگی سخت محرومان و نیازمندان؛ زکات بهترین روش برای تأمین نیازمندی های قشر محرومان در شرایط سخت اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری جمع آوری زکات در شهرستان اهر

افزایش 2 برابری جمع آوری زکات در شهرستان اهر