مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-14اقتصادي

کاهش 66 درصدی ضریب اشغال واحدهای اقامتی آذربایجان غربی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: ضریب اشغال واحدهای اقامتی استان در مقایسه با دوران پیش از شیوع کرونا یعنی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال 98 به میزان 66.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری با اشاره ضریب اشغال واحدهای اقامتی آذربایجان غربی اظهار داشت: ضریب اشغال واحدهای اقامتی استان در مقایسه با دوران پیش از شیوع انجام می شود.

جباری یادآور شد: از آنجایی که به دلیل وضعیت قرمز و نارنجی شهرستان های استان در ایام نوروز محدودیت های کرونایی در مکان های تاریخی اعمال شده بود تعداد گردشگران این استان بسیار پایین بوده و بنابراین نمی توان گفت افزایش تعداد مبتلایان به کرونا به سفرها بستگی دارد.

وی تصریح کرد:براساس آمار مقایسه ای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در نوروز 1400 مجموع ضریب اشغال واحدهای اقامتی کشور 37.

1 درصد و مجموع شب اقامت برابر با 2 میلیون و 557 هزار و 841 نفر بوده که در مقایسه با پیش از شیوع کرونا یعنی در سال 98 که مجموع اقامت در شب برابر با 72 میلیون و 288 هزار و 357 نفر بود که افت 96.

41 درصدی را نشان می دهد که به تبع آن آمار اقامت مسافران نوروز 1400 در تاسیسات گردشگری استان هم کاهش 93.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 66 درصدی ضریب اشغال واحدهای اقامتی آذربایجان غربی

کاهش 66 درصدی ضریب اشغال واحدهای اقامتی آذربایجان غربی