مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-14اقتصادي

فرصت طلایی بخشودگی جرایم مالیاتی برای فعالان اقتصادی خراسان رضوی


مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: در راستای حمایت از تولید و تکریم فعالان اقتصادی در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و با عنایت به اثرات ویروس کرونا بر فضای کسب و کار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل مالیاتی خراسان رضوی، احمدرضا مدبرنیا،  گفت: در راستای حمایت از تولید و تکریم فعالان اقتصادی در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و با عنایت به اثرات ویروس دستورالعمل بخشودگی جرایم مالیاتی اعلام شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی با اشاره به بند الف این دستورالعمل بیان کرد: طبق این بند پرداخت مانده بدهی (طبق برگ قطعی ابلاغ شده تا پایان خرداد ماه 1399) حداکثر تا تاریخ 31 فروردین 1400 برای تمامی فعالان اقتصادی تا 72 درصد است.

وی افزود: در بند ب این دستورالعمل نیز پرداخت مانده بدهی (طبق برگ قطعی ابلاغ شده از تاریخ 1 تیرماه 1400) حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از ابلاغ برگ قطعی تا صددرصد است.

مدبرنیا با اشاره به تبصره بند ب عنوان کرد: در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده پس از مهلت های تعیین شده به شرح بندهای فوق به ازای هر ماه 2 درصد از بخشودگی موضوع این بندکسر می شود.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی تصریح کرد: در اجرای بند (ز) تبصره (8) قانون بودجه سال 1398 و بند (م) تبصره (6) قانون بودجه سال 1399، محاسبه و اخذ جریمه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت طلایی بخشودگی جرایم مالیاتی برای فعالان اقتصادی خراسان رضوی

فرصت طلایی بخشودگی جرایم مالیاتی برای فعالان اقتصادی خراسان رضوی