مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-14سياسي

بیانیه «جریان گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران درباره حادثه نطنز و مذاکرات وین


جمعی از نمایندگان مجلس، اساتید و فعالان دانشجویی در بیانیه ای خطاب به ملت ایران گفتند: تنها در صورت مذاکره مقتدرانه است که امنیت ملی و منافع ملی تامین می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان مجلس، اساتید و فعالان دانشجویی با عنوان جریان گام دوم انقلاب ، در بیانیه ای خطاب به ملت ایران، با اشاره به ترور زیرساخت های هسته ای کشور توسط دشمنان، تاکید کرد:  غربِ دست پرورده ماکیاولی، حقوق بشر و قوانین بین المللی را در صورتی موجه می داند که تامین کننده منافع آنان باشد؛ لذا تنها در صورت مذاکره مقتدرانه است که امنیت ملی و منافع ملی تامین می گردد.

لذا بازگشت با تعهدات و ایجاد تفکر واداده و سازشگر جستجو کرد، حفاظت از سایت نطنز نباید سخت افزاری باشد.

دستگاه های امنیتی هر چه سریعتر اقدامات مقتضی برای مقابله با این شبکه جاسوسی را در دستور کار و نتیجه را به اطلاع ملت ایران برسانند 3) جریان گام دوم انقلاب ضمن حمایت از تصمیم دولت و شورایعالی امنیت ملی در خصوص غنی سازی 60٪ ، خطاب به متولیان سیاست خارجی اعلام می دارد قدرت برتر دال مرکزی در اندیشه دولتهای مدرن است.

غربِ دست پرورده ماکیاولی، حقوق بشر و قوانین بین المللی را در صورتی موجه می داند که تامین کننده منافع آنان باشد لذا تنها در صورت مذاکره مقتدرانه است که امنیت ملی و من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه «جریان گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران درباره حادثه نطنز و مذاکرات وین

بیانیه «جریان گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران درباره حادثه نطنز و مذاکرات وین