مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-14سياسي

برنامه های فرهنگی دینی در پایگاه های اجتماعی اجرا می شود


مدیرکل سیاسی استانداری کردستان گفت: با توجه به فعالیت پایگاه های اجتماعی در مناطق بیست گانه شهرهای مریوان و سنندج برنامه های فرهنگی، دینی و قرآنی در این پایگاه ها اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مراد جعفری در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به ایجاد پایگاه های اجتماعی در سطح استان اظهار کرد: این پایگاه ها سال گذشته براساس تفاهمنامه سرپرست خانوار و حمایت از ویژه برنامه های دینی، ملی، مذهبی در پایگاه های اجتماعی از برنامه های پیشنهادی است که در پایگاه های اجتماعی در مناطق بیست گانه باید پیگیری و دنبال شود.

جعفری اضافه کرد: برگزاری سلسله نشست های فرهنگی با اقشار تاثیرگذار در مناطق حاشیه ای و برگزاری سلسله نشست های کاهش آسیب های فضای مجازی از دیگر برنامه های پیشنهادی وزارت کشور برای اجرا در پایگاه های اجتماعی خواهد بود.

بهره مندی 8770 نفر از فعالیت های پایگاههای اجتماعی در کردستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت های استانداری در راه اندازی پایگاه های اجتماعی طی سال گذشته اظهار کرد: با توجه به آسیب پذیر بودن مناطق حاشیه نشین شهرهای استان به ویژه شهرستان سنندج نیاز است فعالیت پایگاه های اجتماعی منسجم تر و با حمایت بیشتر امور اجتماعی استانداری کردس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی دینی در پایگاه های اجتماعی اجرا می شود

برنامه های فرهنگی دینی در پایگاه های اجتماعی اجرا می شود