مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-14سياسي

گروه جهادی راهیان شهادت در کنار محرومان/ ساخت 2 مدرسه در سیستان و بلوچستان


گروه جهادی راهیان شهادت سی امین دوره اردوی جهادی خدمت رسانی و فرهنگی خود را در سیزدهمین سال تشکیل این گروه در یکی از محرومترین نقاط کشور برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، گروه جهادی راهیان شهادت سی امین دوره اردوی جهادی خدمت رسانی و فرهنگی خود را در سیزدهمین سال تشکیل این گروه در شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از محرومترین نقاط کشور برگزار کرد.

بر همین اساس جهادگران راهیان شهادت در فروردین 1400 با اهتمام و عزم جهادی خود توانستند دو مدرسه با یازده کلاس درس و زیر بنای 600 متر مربع را به 80 درصد پیشرفت در ساخت برسانند.

    همچنین برای معلولین و از کار افتادگان محروم و کم برخوردار شهرستان دلگان دهها سرویس بهداشتی و حمام ویژه معلولان، باز سازی خانه محرومان، بازسازی مسجد از جمله خدمات عمرانی در فروردین 1400 بوده است.

    در بخش بانوان گروه جهادی راهیان شهادت با تحت پوشش قرار دادن سه روستای محروم و کپر نشین خانواده ها و ایجاد اشتغال خانگی و معیشت خانوارها کمک می کند خدمت رسانی کردند.

    از دیگر فعالیت های بانوان در سه روستای محروم باغباغون، میان بازار و موتور سی یک آموزش کودکان در قالب کار با کودک با سیر محتوایی و آموزشی در جهت اعتلای رفتار خانوادگی اسلامی و آموزش های احکام شرعی و آشنایی با قران و نهج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه جهادی راهیان شهادت در کنار محرومان/ ساخت 2 مدرسه در سیستان و بلوچستان

گروه جهادی راهیان شهادت در کنار محرومان/ ساخت 2 مدرسه در سیستان و بلوچستان