مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-14سياسي

تصویب راه اندازی 5 اقامتگاه سنتی در خراسان رضوی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در هفتمین جلسه کمیته برنامه ریزی اقامتگاه های بوم گردی و سنتی استان با راه اندازی پنج اقامتگاه سنتی در خراسان رضوی موافقت شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در هفتمین جلسه کمیته برنامه ریزی اقامتگاه های بوم گردی و سنتی استان با راه اندازی پنج اقامتگاه سنتی در خراسان رضوی موافقت شد.

یوسف بیدخوری با اعلام این خبر اظهار کرد: با راه اندازی یک اقامتگاه سنتی در روستای رباط سنگ شهرستان تربت حیدریه، یک اقامتگاه در روستای اخلمد شهرستان چناران، یک اقامتگاه سنتی در درگز و دو اقامتگاه سنتی در شهر مشهد موافقت شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، وی افزود: اقامتگاه سنتی روستای رباط سنگ شهرستان تربت حیدریه با 200 مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت 400 مترمربع، اقامتگاه سنتی روستای اخلمد شهرستان چناران نیز با زیربنای 200 مترمربع در زمینی به مساحت 400 مترمربع و با 4 اتاق و 5 کلبه چوبی و اقامتگاه سنتی شهر درگز نیز در زمینی به مساحت 300 مترمربع با زیربنای 150 مترمربع راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب راه اندازی 5 اقامتگاه سنتی در خراسان رضوی

تصویب راه اندازی 5 اقامتگاه سنتی در خراسان رضوی