مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-14دانش

نام ایران در فهرست کشور های حامی روز جهانی تنوع زمینی قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نام کشورمان، ایران، با کوشش عادل سپهر، دانشیار دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست و عضو هیات مدیره انجمن بین المللی ژئومورفولوژی و نماینده رسمی ایران، - نام ایران با کوشش عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در فهرست کشور های حامی روز جهانی تنوع زمینی سند یونسکو قرار گرفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نام کشورمان، ایران، با کوشش عادل سپهر، دانشیار دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست و عضو هیات مدیره انجمن بین المللی ژئومورفولوژی و نماینده رسمی ایران، در فهرست کشورهای حامی روز جهانی تنوع زمینی سند یونسکو قرار گرفت.

پیرو پیشنهاد نامگذاری روز جهانی تنوع زمینی و حمایت کشور ها و نهاد های بین المللی، پیشنهاد نامگذاری این روز در دستور کار 37، دویست و یازدهمین نشست هیأت اجرایی یونسکو که از 7 تا 21 آوریل برگزار می شود، قرار گرفت.

با رایزنی و مکاتبات صورت گرفته توسط عادل سپهر، به نمایندگی از کشور ایران با نمایندگان اروپا و همراهی سفیر محترم ایران در یونسکو، رای حمایتی هیأت دائمی ایران در یونسکو به هیات اجرایی این نهاد اعلام و نام کشور ایران در لیست کشور های حامی این پیشنهادیه لحاظ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام ایران در فهرست کشور های حامی روز جهانی تنوع زمینی قرار گرفت

نام ایران در فهرست کشور های حامی روز جهانی تنوع زمینی قرار گرفت