مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-14اقتصادي

29 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سیستان و بلوچستان فعال است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: با افتتاح 6 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سال 99 تعداد این مجتمع ها در حوزه راه های تحت پوشش این اداره کل به 29 مورد افزایش یافت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: با افتتاح 6 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سال 99 تعداد این مجتمع ها در حوزه راه های تحت پوشش این اداره کل به 29 مورد افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ایوب کرد افزود: خستگی و خواب آلودگی از عوامل اصلی تصادفات جاده ای بویژه در جاده های کویری است که این مجتمع ها می توانند نقش مهمی در کاهش این مشکلات داشته باشند.

وی فراهم شدن زمینه اشتغال و افزایش سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان را از دیگر مزایای ایجاد مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی عنوان کرد و گفت: این مجتمع ها با دارا بودن امکاناتی نظیر جایگاه سوخت، رستوران، غرفه های تجاری، نمازخانه و سرویس بهداشتی به کاربران جاده ای خدمات ارائه می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به وسعت و فاصله زیاد بین مراکز جمعیتی استان علاوه بر 29 مجتمع خدمات بین راهی موجود، در سالجاری هشت مجتمع دیگر در محورهای زاهدان – خاش، زابل - زهک، زابل – زاهدان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سیستان و بلوچستان فعال است

29 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سیستان و بلوچستان فعال است