مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-14اقتصادي

بزرگترین آفت فعلی نظام اداری استان فربگی بیش از حد آن است


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: نظام اداری کنونی فربه تر از ساختاری است که باید در آن قرار گیرد و در نتیجه با خلاء عملکردی 30 تا 40 درصدی مواجه هستیم.

- معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام : بزرگترین آفت فعلی نظام اداری استان فربگی بیش از حد آن است ایسنا/ایلام معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: نظام اداری کنونی فربه تر از ساختاری است که باید در آن قرار گیرد و در نتیجه با خلاء عملکردی 30 تا 40 درصدی مواجه هستیم.

امین دوست محمدی در گفت و گو با ایسنا، با تبریک روز ملی منابع انسانی اظهار کرد: شاه بیت برنامه هایی که در راستای اصلاح نظام اداری سال به سال با برش های استانی ارائه می شود، متناسب سازی و سپس توانمندسازی سرمایه های انسانی است.

وی با بیان اینکه حسب صراحت قوانین در شایسته سالاری، منابع انسانی نیروهای نخبه ای هستند که با رویکرد شایسته سالاری جذب می شوند و زمینه اشتغال در حوزه های مختلف خدمات، صنعت و کشاورزی را فراهم می اوردند که متاسفانه حجم نامتناسب به دلیل جذب خارج از فضای رقابت این مزیت را فعلا از نظام اداری سلب کرده است ، چرا که این استخدام ها می باییت هر کدام برای تصمیم سازی بهتر در اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین آفت فعلی نظام اداری استان فربگی بیش از حد آن است

بزرگترین آفت فعلی نظام اداری استان فربگی بیش از حد آن است