مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-14پزشكي

بوشهری ها در صف کیت کرونا/ علوم پزشکی: نیازی به کیت نداریم


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: بر اساس آزمایش هایی که در طول این چند روز صورت گرفته بیش از 80 درصد از این تست ها مثبت است در نتیجه در پیک چهارم ما نیازی به کیت تشخیص کرونا نداریم.

- خبرگزاری فارس - بوشهر، سینا ناجی: با ورود به سال 1400 هجری شمسی کشور ایران وارد جنگ کادر درمان خسته تر از همیشه مثل تمام روزهای گذشته ایستاده و تمام قد از سلامت مردم ایران زمین حراست می کنند.

مدافعان سلامتی که بی فشنگ و با کمترین امکانات ممکن جانانه کمر خم نکردند و مرثیه های دوران عاشورا و هشت سال دفاع مقدس را برای کسانی که در آن حضور فیزیکی نداشتند زنده کرده اند.

با همه این حوادث استان بوشهر هم از گزند شیوع انفجاری در پیک چهارم کرونا درامان نمانده است و 9 شهرستان از 10 شهرستان آن در وضعیت قرمز کرونایی هستند که این در طول تاریخ شیوع کرونا در استان بوشهر بی سابقه است.

کیت تشخیص کرونا ابزاری است که افراد مبتلا را از افراد سالم شناسایی می کند و در طول این بیماری کمک های بسیاری به کنترل کرونا در کشورها کرده است.

متأسفانه در استان بوشهر به اندازه کافی کیت تشخیص کرونا وجود ندارد و همین امر هم استانی ها را گله مند کرده؛ یکی از مطالبه های مردم این است که چرا سهمیه کیت بوشهر مثل گذشته است و با توجه به شرایط قرمز کرونایی این استان کیت ها افزایش نداشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهری ها در صف کیت کرونا/ علوم پزشکی: نیازی به کیت نداریم

بوشهری ها در صف کیت کرونا/ علوم پزشکی: نیازی به کیت نداریم