مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-14پزشكي

در زمینه اقدامات بعد از غربالگری و قرنطینه، موفق عمل نکردیم


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در زمینه اقدامات بعد از غربالگری مانند قرنطینه و محدود کردن افراد، موفق نبودیم، همین الان هم در این مورد موفق نیستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در زمینه اقدامات بعد از غربالگری مانند قرنطینه و محدود کردن افراد، موفق نبودیم، همین الان هم در این مورد موفق نیستیم.

عباسعلی درستی در گفت وگو با ایسنا با در پاسخ به این سوال که در صورت بازگشت به سال 98 چه اقداماتی را در مقابله با کرونا انجام می دادید؟، اظهار کرد: اپیدمی کرونا در سال 98 به عنوان یک بحران به سیستم بهداشت و درمان تحمیل شد و همانطور که در ابتدای تمامی بحران ها دیده می شود، یک سری اقدامات و تصمیم هایی مانند ضدعفونی خیابان ها و درختان و .

در اولویت قرار گرفت که بعدها متوجه شدیم اولویت کمی داشت و به همین منظور اگر به سال گذشته برگردیم و در صورتی که اطلاعات الان را داشتیم، از اتخاذ چنین تصمیماتی جلوگیری و اقدامات موثرتری را جایگزین می کردیم.

وی، عدم هماهنگی سایر سازمان ها و ارگان ها با سیستم بهداشت و درمان در مقابله با کرونا را از مهمترین چالش های مواجهه با بحران کرونا دانست و اضافه کرد: تنها 25 درصد مسائل حوزه سلامت مرتبط با سیستم بهداشت و درمان بوده و مابقی بر عهده سایر ارگان ها بوده و مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زمینه اقدامات بعد از غربالگری و قرنطینه، موفق عمل نکردیم

در زمینه اقدامات بعد از غربالگری و قرنطینه، موفق عمل نکردیم