مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-14سياسي

دورهمی و تجمع در ماه مبارک رمضان ممنوع است


در ماه مبارک رمضان هرگونه دورهمی و تجمع ممنوع است و محدودیت های تردد در شهرستان های قرمز و محدودیت تردد شبانه به قوت خود باقی است.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: در ماه مبارک رمضان هرگونه دورهمی و تجمع ممنوع است و محدودیت های تردد در شهرستان های قرمز و محدودیت تردد شبانه به قوت خود باقی است.

فتح الله حقیقی شامگاه دیروز (24 فروردین ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی از 90 درصد به 50 درصد رسیده است که عوارض آن سه برابر شدن بیماران سرپایی، 6 برابر شدن بیماران بستری، 4 برابر شدن اخذ تست کرونا و منحنی نمودار با پیک های گذشته متفاوت است.

وی با اشاره به راه های انتقال بیماری کرونا، افزود: اکنون در شرایطی هستیم که باید به یکدیگر با رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از تجمع، دورهمی و مسافرت کمک کنیم تا شرایط کرونایی موجود بهبود پیدا کند.

این مسئول با بیان اینکه اکنون باید اقدامی انجام دهیم که پروتکل های بهداشتی به بالای 95 درصد برسد و وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان تغییر کند، تصریح کرد: شرط رسیدن به رعایت بیش از 90 درصدی پروتکل های بهداشتی، تمکین کردن از دستورالعمل و قوانین بهداشت و ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی و تجمع در ماه مبارک رمضان ممنوع است

دورهمی و تجمع در ماه مبارک رمضان ممنوع است