مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-13اقتصادي

تعطیلی 60 واحد صنفی پذیرایی از ابتدای کرونا در مشهد


رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی مشهد گفت: 60 واحد صنفی از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدام به جمع آوری و تعطیلی واحدهای صنفی خود کردند که این اتفاق منجر به بیکاری تعداد زیادی از کارگران که در این مجموعه ها مشغول به کار بودند شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی مشهد گفت: 60 واحد صنفی از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدام به جمع آوری و تعطیلی واحدهای صنفی خود کردند که این اتفاق منجر به بیکاری تعداد زیادی از کارگران که در این مجموعه ها مشغول به کار بودند شده است.

ابراهیم کاردیده حقیقی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تعطیلی مجدد تالارها با توجه به وضعیت قرمز و محدودیت های کرونایی در مشهد اظهار کرد: باتوجه به بخشنامه معاونت بهداشتی از تاریخ 14 فروردین سال جاری، کلیه تالارها تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود شرایط حاد کرونایی تعطیل شده و همه روزه گشت های بازرسی توسط کارشناسان مراکز بهداشت، اماکن و اتحادیه انجام می شود و درصورت تخلف، واحدهای صنفی به مراجع ذی صلاح معرفی خواهند شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و با تعطیل شدن واحدهای صنفی این اتحادیه از اسفندماه 98، کلیه مراسمات در تالارها لغو شد و مبالغ دریافتی بدون کسر کنسلی به صاحبان مراسم عودت داده شد که نتیجه این اتفاق وارد شدن 11 ماه ضرر و زیان غیرقابل جبران به واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 60 واحد صنفی پذیرایی از ابتدای کرونا در مشهد

تعطیلی 60 واحد صنفی پذیرایی از ابتدای کرونا در مشهد