مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 02:552021-04-13سياسي

جدال سخت بر سر طرح جوانی جمعیت


وزیر بهداشت می گوید طرح مجلس با سیاست های کلی مغایر است اما رییس کمیسیون طرح جوانی جمعیت معتقد است این طرح عین سیاست های ابلاغی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، آخرین روز های اسفند 99 با تصویب طرح جوانی جمعیت و حمایت خانواده در مجلس همراه شد؛ طرحی که مشوق های بسیاری برای ازدواج و فرزندآوری دارد، اما مخالفان، نقد هایی را هم به آن وارد می دانند.

این نظرات مخالف سبب شد که در روز های ابتدایی هفته، جلسه ای با حضور موافقان و مخالفان طرح در پژوهشکده شورای نگهبان برگزار شود.

دکتر هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در توییتی این جلسه را این طور توصیف کرد: در یک جلسه داغ سه ساعته طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با حضور کارشناسان و صاحب نظران موافق و مخالف بررسی و دیدگاه های نمایندگان دوطرف شنیده شد.

گزارشی از نظرات تخصصی دو گروه برای تصمیم گیری اعضای شورای نگهبان طبق قانون اساسی و شرع ارائه می شود .

سه روز قبل هم مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان برای بررسی ابعاد حقوقی این طرح تشکیل جلسه داد و باید منتظر بود و دید که نظر نهایی شورای نگهبان درباره این طرح چه خواهد بود؟ ویژگی های مثبت طرح از نگاه موافقان جدال سخت بر سر طرح جوانی جمعیت/ مخالفان و موافقان نیز نکات جالبی دارندطی روز های اخیر، برخی از اعضای کمیسیون مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال سخت بر سر طرح جوانی جمعیت

جدال سخت بر سر طرح جوانی جمعیت