مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 02:452021-04-13سياسي

صلح و سازش بیش از 55 هزار فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف آذربایجان غربی


معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف آذربایجان غربی از صلح و سازش بیش از 55 هزار اختلاف با میانجیگری اعضای شوراهای حل اختلاف استان طی سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف آذربایجان غربی از صلح و سازش بیش از 55 هزار اختلاف با میانجیگری اعضای شوراهای حل اختلاف استان طی سال گذشته خبر داد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، هادی صمدی گفت : شوراهای حل اختلاف استان در راستای اجرای بخشنامه های ریاست معظم قوه قضاییه و سند تحول قضایی و عمل به رسالت ذاتی شوراهای حل اختلاف در حل و فصل دعاوی و توسعه حل اختلاف در جامعه، موفق به صلح و سازش تعداد 55 هزار و 200 فقره پرونده در سال 1399 شد.

وی در ادامه با تشریح آمار و عملکرد شوراهای حل اختلاف استان اظهار داشت: در سال گذشته تعداد 231 هزار و 19 فقره پرونده وارد شوراهای حل اختلاف استان شد که با تلاش و همت جهادی اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف در سراسر استان تعداد 233 هزار و 756 فقره پرونده مورد رسیدگی واقع شده و مختومه شده است.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان ادامه داد: این میزان رسیدگی به دعاوی و اختلافات در شوراهای حل اختلاف استان، تعداد موجودی پرونده ها را در پایان سال گذشته؛ 2737 فقره کاهش داده و موجب ثبت عملکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش بیش از 55 هزار فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف آذربایجان غربی

صلح و سازش بیش از 55 هزار فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف آذربایجان غربی